Στη διδασκαλία της Βιολογίας κεντρική θέση έχει η χρήση του μικροσκοπίου για την παρατήρηση των κυτταρικών δομών. Οι νέοι υγειονομικοί κανόνες που επιβάλλονται λόγω της πανδημίας της νόσου του κορωνοϊού επηρεάζουν όλες τις δραστηριότητές μας και επομένως, διαμορφώνουν νέες συνθήκες και στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επειδή δεν είναι δυνατή η πραγματοποίηση ασκήσεων παρατήρησης στο μικροσκόπιο μετωπικά από τους μαθητές δημιουργείται η ανάγκη για κάποια εναλλακτική προσέγγιση, που θα επιτρέπει την τήρηση των κανόνων ασφαλείας αλλά ταυτόχρονα θα φέρει σε επαφή τους μαθητές με τη μικροσκοπία. Μια τέτοια λύση είναι η επίδειξη παρασκευασμάτων στους μαθητές με τη σύνδεση του μικροσκοπίου σε υπολογιστή και προβολή της εικόνας στον διαδραστικό πίνακα της τάξης, με αποτέλεσμα να παρατηρήσουμε διάφορα είδη ανθρώπινων ιστών.